Saturday, June 18, 2011

mini cerita- Miskinkah cinta itu?

Salam semua,

Actually aku ak boleh nak tidur malam ni. entahlah, maybe sebab dah terlalu lam tidur petang tadi kot. Penangan ubat batuk yang aku makan tadi la kot sebab tu walaupun jam menginjak ke angka 2 pagi, aku still segar. Langsung tak mengantuk.

So, malam-malam yang indah ni, erm... aku ingat nak sambung entri novel la. Tiba-tiba ada ilham kan. Tadi baru sahaja aku post mini cerita yang baru kat blog tinta. tajuknya  Miskinkah cinta itu?. Entah la, mula-mula just nak buat cerpen je. Lagi lama aku taip, dah nak jadi novel la pulak.

So, aku decide cerpen tu jadi mini cerita je. Satu cerpen yang terlalu panjang yang aku divide menjadi beberapa bahagian. So, jadilah mini cerita. Aku tak tahu la nak panggil novella or apa, tak sure pasal term dia so, just letak mini cerita pun okay apa kan..

aku baru je tukar layout blog yang baru. Warna suram-suram ala gelap ni. Entah la. aku pun tak tahu kenapa aku tukar layout kaler macam tu. haish..

Dah la.. makin lama aku tulis, makin mengarut pulak. So, aku just nak tumpukan kepada mini cerita.. haha

No comments:

Pages