Friday, June 17, 2011

batuk, dan blogwalking..

Salam semua,

apa khabar? harap sihat selalu la ok. Hari ni aku batuk dan sakit tekak, jadi mood nak menulis tu tak berapa nak ada. So, lepas makan ubat batuk, aku tidur je la. Bangun tadi, dah okay sikit, so online la sebab nak tahu perkembangan blog semasa.

Baca punya baca, terjumpalah satu blog kristian. Well.. kita kan ada blog islamik.. diorang pun ada jugak buat blog kristian. Aku just buat blogwalking kat satu blog islamik and then bila aku check kat chat box ada link untuk gi kat satu blog. ye lah.. dah time aku blogwalking kan.. so aku klik dan nampak blog tu.. Ada tulis jesus and benda lain.. so, terus aku tutup.

Erm entahlah. aku tak sure nak cakap apa. Just kalau nak blogwalking ni, kene la jaga-jaga. Bukan semua blog tu okay.. ada jugak yang isinya tak berapa elok untuk budak umur 18 tahun ke bawah. Ada yang pasal politik melampau dan ada juga sensitiviti agama..

Dah terlalu mengarut ni.. haha.. nak blogwalking kat blog lain la plak..

No comments:

Pages