Saturday, June 18, 2011

Hari abah, aku dan kerja

Salam semua,

Aku buka planner hari ni, hurm..Hari bapa bakal menjelang tiba. Esok hari bapa dan aku masih lagi di hostel. Tak boleh nak balik sebab kerja banyak lagi yang tak siap. So, Hari bapa tak boleh nak disambut.
Kawan-kawan pun dah ramai beransur pulang ke rumah. Namun aku masih di sini. Hurm, tak boleh jadi ni, kena siapkan kerja and then balik rumah cepat, cepat..

Ceh, bila duduk sorang-sorang macam ni, mula la rindu menggila nak balik rumah.Agaknya apa yang abah dan mama buat hari ahad ni? hurm.. Really miss them..
Mama selalu kata aku anak abah. Erm maybe ye la kot, sebab aku memang manja dengan abah.. Aku rasa kalau Mr bF nak masuk meminang kena interview kaw kaw dengan abah dulu.. Lepas tu kena buat physical training guling-guling atas jalan tarr.. baru boleh approve kot.. haha

By the way, abah bekas Tentera laut.  bila tulis entri macam ni, mula la nak sedih-sedih tahap gaban. hurm.. rindunya..
Serius aku rasa nak balik sekarang jugak.. tapi oh kerja kenapa la kamu menimbun?

dah la nak siapkan kerja. novel Siapakah kekasih hatiku dan mini cerita miskinkah cinta itu tak siap lagi. nak habiskan.. haha
ok, mood writing datanglah..  tengah-tengah sedih ni elok juga kalau taip cerita sedih.. huhuu ada feel sket..

ok tata

No comments:

Pages